Na bestuurlijk overleg en onder voorwaarden van het RIVM hebben we besloten dat we vanaf

de 1e week van mei weer gaan starten met jeugdtrainingen op Sportpark ’t Dolstje.

Alle trainers en spelers/speelsters van de  jeugdteams worden geïnformeerd over het weer opstarten van de trainingen. Deze starten , i.v.m. 4 en 5 mei,  op 6 mei.  In de bijlage het overzicht van de trainingen.

Beschikbaar trainingsveld:  B- veld

Voor kinderen t/m 12 jaar is de 1.50 meter afstand niet van toepassing. De trainer dient daarentegen wel rekening te houden met gepaste afstand 1.50 meter t.o.v. de kinderen.

Partijspelen onderling is toegestaan.

Voor de spelers/speelsters vanaf 13 t/m 18 jaar zijn volgende regels van toepassing.

• Houd 1,50 meter afstand van de trainer en de medespelers/sters.
  • Geef geen handen
  • Kom in voetbalkleding aan
  • Neem eventueel je eigen bidon mee en gebruik enkel deze zelf
  • Wacht op het parkeerterrein tot de trainer jullie komt ophalen. (onderling gepaste afstand 1.50 m aanhouden)
  • Er mogen geen partijspelen plaatsvinden.
  • Ga direct weg na de training en blijf niet hangen
  • De KNVB en het RIVM staan niet toe dat ouders of supporters het sportcomplex betreden.
  • De kantine is gesloten en de kleedkamers zijn dicht.
  • Thuis douchen en bij thuiskomst van de training allereerst de handen uitgebreid wassen.
  • Bij klachten, zoals koorts, hoesten of verkoudheid ……. BLIJF THUIS!!!!!!!

Voor iedereen

• Blijf thuis als iemand in jouw huis koorts heeft (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag je je kind weer laten sporten en naar buiten.
  • Blijf thuis als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19). Omdat u tot 14 dagen na het laatste contact met deze persoon nog ziek kunt worden, moet u thuis blijven tot 14 dagen na het laatste contact.

Voor ouders

• Informeer uw kinderen over de algemene veiligheids- en hygiëneregels en dat ze altijd de aanwijzingen van de begeleiding opvolgen.
  • Breng je kind(eren) zoveel mogelijk op eigen gelegenheid naar de sportlocatie. Nog beter is dat uw kind zelf komt als dat mogelijk is.
  • Als ouder/verzorger/begeleider heb je geen toegang tot de sportlocatie. Dit geldt zowel voor, tijdens als na de training van jouw kind(eren).
  • Direct na de sportactiviteit halen de ouder/verzorger de kinderen op van de sportlocatie/afgesproken plek. Zorg ervoor dat dit moment zo kort mogelijk is.

We gaan er van uit dat iedereen weer op de trainingen komt. Mocht dit niet zo zijn , om bepaalde redenen,  dan willen we graag dat dit gemeld wordt bij de trainer.

Vooral veel plezier!

Het Bestuur

Herstart trainingen jeugd VV Drogeham
De trainingen starten vanaf wo 6 mei

Jo7 Pieter v/d Bosch op donderdags van 17.00 t/m 18.00

Jo9 Jan Spinder op donderdags van 17.00 t/m 18.00

Jo9-2 Rinze Ytsma op donderdags van 17.00 t/m 18.00

Jo11 Gerben Bergsma op dinsdags van 18.30 t/m 19.30

Jo13 Henk Land op maandag en woensdag van 18.00 t/m 19.00

Jo15 Jan Stoelwinder op maandag en woensdag van 13.30 t/m ca. 14.30

Jo17 Jan Stoelwinder op maandag en woensdag van 14.45 t/m ca. 15.45

Jo19 Jan Stoelwinder op maandag en woensdag van 16.00 t/m ca 17.15

Mo15 Jesse Henstra op maandag en woensdag van 18.00 t/m 19.00

Tussen de trainingen van Jan Stoelwinder zit 15 min ruimte zodat de
teams elkaar kunnen passeren met de nodige ruimte. En een ieder
dient na de training direct van het veld zich naar huis te begeven
Blijf na de training niet hangen op het voetbalterrein !!!