De meeste voetbalactiviteiten staan helaas nog stil op dit moment. Toch willen we als voetbalclub iets leuks organiseren: een loterij live op onze Facebook-pagina! Deelnemers kunnen mooie prijzen winnen en iedereen kan de loterij op 30 mei, vanaf 16:00 uur, live op Facebook volgen.

Zin om mee te doen aan deze loterij? Stuur dan een mailtje naar actievvdrogeham@outlook.com! Geef in de e-mail aan hoeveel loten je wilt kopen. De loten kosten €1 per lot, €10 voor 12 loten. Voor de superronde: €2,50 per lot! Er zijn 1000 loten voor normale loterij beschikbaar en 1000 loten voor superronde. Let op: OP = OP!

Gekochte loten kunt u ophalen op 28 en 29 mei bij de kantine, tussen 19:00 en 21:00. Hierbij graag gepast en contant betalen. Gewonnen prijzen kunt u ophalen na de loterij op 30 mei. Houd hierbij rekening met de maatregelen van het RIVM: houd 1,5 meter afstand en kom zoveel mogelijk alleen. Lukt dit niet? Stuur dan een mail naar actievvdrogeham@outlook.com.

De opbrengst gaat naar de voetbalclub!

In de normale rondes wordt gespeeld om mooie, kleine prijzen. Daarna wordt in de superrondes gespeeld om de volgende klappers:

1. Voetbalschoenen van Leeroy Owusu (ex-Ajax/ex-jeugdinternational) met handtekening
2. Waardebon Bol.com t.w.v. €75
3. Waardebon voor cadeaukaart naar keuze t.w.v. €50
4. Waardebon Sport 2000 Drachten t.w.v. €50
5. Waardebon Spar Drogeham t.w.v. €50 (2x)
6. Waardebon Agrarisch Centrum de Leyen t.w.v. €50 (2x)
7. Verrassingsprijs namens A- & B-selectie VV Drogeham

Onze dank gaat uit naar de onderstaande sponsors! Zij maken dit voor ons mogelijk!

SBW makelaardij, Hypotheken en Verzekeringen, Harkema
Meindersma  Service en Onderhoud, Drogeham