Maandagavond 19 maart was op sportpark ’t Doltsje een inhaalwedstrijd tussen beide partijen. Een doelpuntrijke wedstrijd. De eerste helft was in het voordeel van Drogeham/ASC, de tweede helft voor ODV.

Hoewel ODV de eerste 10 minuten beter spel liet zien, nam  Drogeham daarna het spel over onder aanvoering van Yarnick Pander die de tegenstander regelmatig het nakijken liet. De eerste goal werd gemaakt door Marco Velda na een scherpe pass van Yarnick Pander.  Korte tijd later wist Jan Hamstra met een afstandschot en via de binnenkant van de goal de 2-0 te scoren. Ook daarna bleef de thuisploeg voetballen op de helft van ODV.  Jurre van der Kooi bracht hierdoor de stand dan ook op 3-0 met een schot van afstand. De eerste helft werd afgesloten met 4-0. Yarnick Pander wist al vallend voor het doel  toch nog de bal in het doel te werken.

De 2e helft was een hele andere wedstrijd. Eerst bracht spits Ezghesh Tsgays voor Drogeham/ASV de stand nog op  5-0. Maar bij de gastploeg was nu een goede spelverdeler ingezet en de tegenspelers jaagden meer op de bal.  Uiteindelijk werd het nog spannend, want de gasten brachten de stand op 5-4. Gelukkig kon Drogeham/ASC onder leiding van trainer/coach Tjeerd Jan Heidbuurt het tij net keren, met een doorbraak van opnieuw Ezghesh Tsegays die hiermee de eindstand op 6-4 bracht.