DROGEHAM – Afgelopen zaterdag stond de kwartfinale voor Drogeham JO15-1 in de KNVB-beker op het programma. Direct vanaf het begin van de wedstrijd straalde Drogeham de wil uit om te winnen. Door deze drive kreeg Geel Wit geen grip op de snelle combinaties, wat resulteerde in drie doelpunten binnen het eerste kwartier. De druk en het mooie, snelle combinatiespel van Drogeham bleven tot aan de rust. Het in grote getallen aanwezige publiek zag de voorsprong oplopen naar 6-0.

In de tweede helft nam Drogeham gas terug. Een moment van nonchalant zijn, resulteerde in de tegentreffer. Vervolgens speelde Drogeham de wedstrijd professioneel uit, eindstand 9-1.

Aankomende week wordt de tegenstander van de halve finale bekend, welke in de maand mei gespeeld word. Donderdag 9 mei om 19:00 uur wacht thuis de competitiewedstrijd tegen TFS JO15-1.